sur kärring!!

hejhej!
idag var jag i skolan xD
slutade en halvtimme tidigare :)
och sen gick jag o evelyn till affärer i v-by för att jag skulle kolla smink, kropp-loition
och vi gick till öb för att det e jääätte billigt där :S
hahah gissa vad!? : evelyn ¨råkade¨ spruta raklödder (skojs skull) på mina nya skor!!
haha så vi gick bort till grytlapparna för att torka av skorna, medans en som jobbade där såg det, woops! :(
så hon bah
- VAFAN HÅLLER NI PÅ ME?!?!?!?
-Torkar av mina skor..
-men ni kan nt göra det med produkter vi säljer!?
- Vadå det e ändå inga som köper dem här!
- och!? nu får du betala den där!-nej, jag har inga pengar

och sen gick vi bara!
haha  hon va fett sur!
men iaf, sen drog vi till kicks eller aah vi va där inne typ 20 min (de tar juh tid heheh)
sen gick vi till åhlens för jag skulle kolla priset på en concealer :D  75 :-
billit faktist :p           





aau men nu måste jag gå hejdåå
hahah rimmar :P

Kommentarer

Här kommenterar du alltså:

Och du heter alltså?:
Kommenterar mycket?

E-mail: (bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0