skakade som om jag frös D:

hejhej idag i skolan asså guuud!!?
idag i skolan skulle man läsa upp sitt djur som man fick för några veckor sen...
jag hade lunnefågeln :(    den va fan skitsvår!!


SÅ SER DEN UT...
MEN ASSÅ GUD NÄR JAG LÄSTE UPP JAG SKAKADE SKIITMYCKE!!!
OCH DET JAG SKA ÖVA PÅ ÄR ATT ¨KOLLA PÅ KLASSEN OCH NT PÅ PAPPRET JAG HADE MINA STÖDORD PÅ....   --.-'
MEN PÅ RESURSEN SLUTADE JAG FÖRST AV ALLA FÖR ATT JAG VA 1 KLAR MED SO'N  2 FÖR ATT JAG GJORDE LÄXAN..   DET VA 9 ST SOM NT GJORDE DET :O    3 FÖR ATT JAG VAR KLAR MED MATTEN :D   

MEN NU KOLLAR JAG PÅ GLEE   :D<333333     SNART SKA JAG ÄTA, BLÄÄ  ÄKLIG MAT!!
MEN  HEJDÅ!  :(

Kommentarer
Postat av: Josephine

skakis? :)

2011-02-20 @ 11:34:58
URL: http://josephinefrans.blogg.se/

Här kommenterar du alltså:

Och du heter alltså?:
Kommenterar mycket?

E-mail: (bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0