Onsdag :)

hejsan hoppsan trallleralllera :P
idag var jag i skolan
1a lektion: gympa
2a: svenska/mette
3:svenska  men hade typ matte ist.., lr va det mattelektion?  ähh skit samma :P
   LUNCH OCH FICK HA RAST UTE MEN DET VAR SKITKUL FAKTIST :p
4e: syslöjd :(


men gympan var fett tråååk!!   VILL KÖRA INNEBANDY NÄÄÄSTA GÅÅNG, GUUD JAG DÖÖR OM JAG NT FÅR KÖRA DET.., typ
matte/svenskan gick bra...    men hette det prepositioner lr pronomer??? :O
och svenska lr matten?  gick braaa :)
syslöjde gick njaa men jag blev klar med att rita ¨mönster¨ :)
men sen på dagen gick jag hem till elinor med evelyn..   vi hade nt så kul tills jag o evelyn hittade ellis nintendo ds         HAHA   vi tog bilder på oss me den :P      vi såg roliga ut :P
men sen drog jag hem gjorde engelskan o nu sitter jag här :P
 

HAHA   EN WIERD BILD PÅ MIG OCH EVELYN :P

Kommentarer

Här kommenterar du alltså:

Och du heter alltså?:
Kommenterar mycket?

E-mail: (bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0