sandsborg<3<3

hejhej..
idag har jag gjort skitmycke asså..

först hade jag sovmorgon :)  fast bara till 9-9.30 typ..
men sen så hade jag engelska skitkul faktiskt..   ÄLSKA ENGELSKA!!<333
sen hade jag svenska..  gissa vad, vi skulle läsa upp läxan högt!!   piiiinsaamt!!
sen hade vi lunch  det blev någon konsti köttgrej.., det var fett äckligt för det var nerver o fettklumpar i :(
  men sen slutade alla i skolan pga halv studiedag, yeey bara 2 lektioner :D

men sen drog jag, noei o evelyn till vita huset och hängde lite men sen kom alla småbarn så då gick vi till ådalen o hängde

sen drog vi till evelyn och jag messa petter om han jag noei evelyn o fabbe ville ses..
sen typ en timme senare så bah aah visst åk till fabian

och innan vi drog till tuben så köpte jag evelyn o noei chips o ostbågar (mums!!)

och det tar fan en timme till sandsborg där han bor så aah...

men sen så fick dem guida (stavning :3) oss till fabbe..  haha man kunde gå till han på 3 min men för oss tog de typ 20 min :S 

sen när vi kom till nån park så dem bah ah vi ser er hejdå, man bah jaha men vi ser nt er!!<33
men sen så ringde vi typ på alla hus i området..  haha ne ja skoja bara men sen så såg vi dem och då gick vi in i hans hus.. JAG LOVAR NÄR MAN KOMMER IN SÅ TAPPAR MAN HAKAN MAN BAH, FABBE, DU HAR NT SAGT ATT DU E KUNGENS SON TYP,  för det var fett stort och rent o flott.. lr heter de snobbit!?

men sen sa hans lillesyrra att de va i källarn, vi bah okej!?  så gick vi dit  och då skrämde de häcken av mig o evelyn.
och det första noei sa va :  kan jag få låna din toalett!?   och då börja jag evelyn och petter asgarva typ :D:D:D


men sen så lira vi lite bandy och sen hoppa vi studsmatta,  haha de va fett kul för det va liksom jag fabbe noei eve o petter sammtidigt så vi hoppa fan 10 m upp i luften typ..

och sen på g hem så fick jag mess av petter..  han bah jag tyckte om dig<33  du var snygg<33  och snäll<33

man bah aaaaaw puss på din rumpa asså!!<33
och då visade jag messen för evelyn o noei, dem bah ni borde bli tsm igen!!  haha

Petter om du läser det här::  du va fan assnygg!!!!!!!

haha aja men puss hejdå nu måste jag gå..  haha rimmar!!<33

men vi ses!!<33

Kommentarer

Här kommenterar du alltså:

Och du heter alltså?:
Kommenterar mycket?

E-mail: (bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0