Idol! B-)

Hejhej, Jag sitter och kollar på idol och jag hoppas olle vinner för han d så Jävla grym fast d e typ bara jag som diggar honom :-S Men jag ta sjuk idag från skolan för jag har vinterkräksjukan?! :-S första gången typ :$ men jag är så Jävla lack på n**i för först kallar hon för mupp :-o sen i skolan säger hon ledsn för d och sen kallar hon mig för äcklig liten fjorre :$ så aah jag vettefan B-) men ska dra nu (kan nt lägga in några bilder för 1 datan e Krach 2 jag skriver från mammas tell) men puss hejdå<333 :-)

Kommentarer
Postat av: Noei

man märker att du pratar om mig.

OCH,vetdu vad?`dt var dagen efter vi bråkade.

2010-12-07 @ 18:33:00
URL: http://puuumaas.blogg.se/

Här kommenterar du alltså:

Och du heter alltså?:
Kommenterar mycket?

E-mail: (bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0